Skip to content

Fotografia

October 15, 2014

Adrian Bysiak FotografiaFotografia to coś, co otacza nas każdego dnia. Ja w swoim życiu od dziecka byłem blisko fotografii. Nawet w czasach gdzie nie każdy miał telefon, i gdzie telefony wykonywały bardzo kiepskie zdjęcia, ja biegałem z aparatem tylko po to by uchwycić to – co da się uchwycić. Doskonale pamiętam, zbieranie pieniędzy na swój pierwszy aparat, który zostawiłem w taxi.

Całe życie zdjęcia były moje i robiłem je dla pasji, wiele jednak się zmieniło, kiedy to zacząłem wykonywać zdjęcia reklamowe, na potrzeby klientów agencji reklamowej, w której pracuję. Od tych zdjęć rozpoczęła się moja fotograficzna przygoda, która już tylko nie jest pasją, ale od czasu do czasu przynosi dochody. Specjalnie dla ludzi, którzy potrzebują przejrzeć moje portfolio przygotowałem stronę internetową, na której takie portfolio będzie tworzone. Aby zobaczyć portfolio zapraszam na stronę: Adrian Bysiak Fotografia . Mam nadzieję, że z biegiem czasu portfolio będzie uzupełniane, i przybywać będzie coraz więcej kategorii.

From → Lifestyle

Leave a Comment

Leave a Reply

