Skip to content

Internet Kielce

January 19, 2014

internetkielce2Bardzo wiele osób pyta mnie o internet, być może z racji tego, że prowadzę firmę reklamową, i odwiedza mnie całkiem sporo klientów, którzy właśnie rozpoczynają działalność w nowym miejscu, i poszukują sprawdzonego i solidnego dostawcy internetu. Właśnie dlatego zdecydowałem się napisać tego posta. Minął już rok, odkąd to podpisałem umowę z dostawcą internetu w Kielcach. Co mogę powiedzieć – póki co jestem zadowolony, korzystałem już z wielu operatorów, niestety w większości przypadków, zwiększenie przepustowości łącza, czy własny dedykowany adres ip z revdns jest niemożliwy do uzyskania. W firmie, z której usług korzystam dostałem wszystko czego potrzebowałem, mało tego – nie jest nawet większym problemem zestawienie VPN-a. Wpisując w wyszukiwarce hasło internet kielce znajdziemy wiele firm, oczywiście najlepszymi ofertami okazują się duże molochy, które dosłownie prześcigają się w promocjach, ja jednak jestem zdania, że jeśli chodzi o internet dobrze jest wybrać małą firmę, do której zawsze można zadzwonić, w której zawsze mamy tą samą osobę do opieki nad naszym łączem. Ważne jest jednak, by taka osoba się starała, Pan Darek – na pewno się stara, czego byłem świadkiem niejednokrotnie, zatem polecam jego firmę i usługi, które świadczy.

From → Lifestyle

Leave a Comment

Leave a Reply

